Medezeggenschapsraad (MR)

De medezeggenschapsraad (MR) is een wettelijk ingestelde raad. Hierin kunnen ouders en leerkrachten meedenken over het beleid van de school. De medezeggenschapsraad heeft vaak een adviserende, maar op onderdelen ook een beslissende rol in beleidszaken.

De MR bestaat uit drie ouders en drie personeelsleden. De directeur is adviserend lid.
Samen met de andere scholen van Stichting Wonderwijs is er een gemeenschappelijke medezeggenschapsraad (GMR). Hierin komen bovenschoolse beleidszaken aan de orde. Dit is beleid dat door het bestuur gemaakt wordt en geldt voor alle scholen in de stichting.

Ouders kunnen via verkiezingen zitting nemen in de MR. De MR maakt aan alle ouders kenbaar wanneer er een vacature is en hoe u zich kandidaat kunt stellen.

Oudergeleding
Joyce Koffeman (voorzitter)