Kom jij bij ons op school?
Kennismaken?

Welkom op de website van de

St. Jacobusschool

Wij zijn een enthousiaste en betrokken basisschool in het hart van Valburg, waar we met trots werken aan de ontwikkeling van onze kinderen. Onze school staat voor een veilige en stimulerende leeromgeving waar ieder kind zich thuis voelt en zijn of haar talenten kan ontdekken en ontwikkelen.

Op de Jacobusschool geloven we in de kracht van samenwerking tussen kinderen, ouders en leerkrachten. Samen creëren we een gemeenschap waar respect, verantwoordelijkheid en plezier centraal staan. We streven ernaar om onze kinderen niet alleen kennis bij te brengen, maar ook sociale vaardigheden en waarden die hen voorbereiden op de toekomst.

Op deze website vindt u alle informatie over onze school, van praktische zaken tot onze visie en activiteiten. Of u nu een ouder, leerling of geïnteresseerde bezoeker bent, we nodigen u uit om een kijkje te nemen en de unieke sfeer van de Jacobusschool te ervaren.

Heeft u vragen of wilt u meer weten? Neem dan gerust contact met ons op.

Hartelijke groet,

Het team van de Jacobusschool

De wethouder op bezoek

In april was wethouder Chantal Teunissen bij ons op school. Zij kwam tijdens de week van de scho ...
Meer lezen

Jacobusdag

Dinsdag 2 juli hebben wij met zijn allen genoten van onze jaarlijkse Jacobusdag!
Meer lezen
Bekijk onze schoolgids