Visie en Missie

Wij zien het als onze missie, kinderen alle kansen te bieden om zich maximaal te kunnen ontplooien; zowel qua kennis als vaardigheden. Onze kinderen krijgen de gelegenheid om de persoon te zijn die ze willen zijn en de mogelijkheid om te groeien naar de persoon die ze willen worden.

Onze school is een leer- en leefgemeenschap waarin gezamenlijkheid een belangrijke pijler is. Kinderen, ouders en medewerkers voelen zich op school gekend en erkend.

Ons motto is daarom: "Samen…maakt mij sterk".

Een goed pedagogisch klimaat is voor ons een belangrijke waarde om kinderen in een veilige, prettige en uitdagende leer- en leefomgeving te laten groeien.

We vinden het belangrijk dat kinderen leskrijgen van gepassioneerde en vakbekwame leerkrachten.

We werken intensief samen met de ouders van onze leerlingen maar ook met andere educatieve partners.