Onze school

Onze school staat midden in Valburg, rond de 140 kinderen bezoeken op dit moment onze mooie school.
De kinderen zijn verdeeld over 6 groepen. Wij werken met combinatiegroepen, dat betekent dat in een lokaal, kinderen van verschillende leeftijden bij elkaar zitten.

De school is gehuisvest in een prachtig en goed onderhouden gebouw. Rondom de school is er veel speelruimte, waar de kinderen lekker kunnen voetballen, klimmen en klauteren, tikkertje kunnen spelen, maar ook op een bankje even rustig kunnen zitten of lekker kunnen kletsen met de andere kinderen.
Wij hebben een prachtige moestuin en 6 gezellige kippen. Meester Huub en de kinderen zijn regelmatig in de moestuin en bij de kippen te vinden.

In onze school wordt niet alleen het onderwijs verzorgd aan de kinderen van groep 1 t/m 8. Uit school worden de kinderen op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag opgevangen door onze collega's van De Kikkerkoning.
De Kikkerkoning verzorgt ook de baby- en peuteropvang.

Onze school maakt deel uit van stichting Wonderwijs. Wonderwijs is een onderwijsorganisatie van 14 scholen voor openbaar en katholiek onderwijs in de gemeenten Overbetuwe en Lingewaard.